vineri, 28 mai 2010

București & OngFest - Personal Gallery







Acum ceva timp , cu vreo trei săptămâni în urmă mai exact, am aterizat in București, capitala tuturor posibilităților. Dada, a TUTUROR POSIBILITATILOR. Land of Choice - Capital of Choice. Un raport cât se poate de echilibrat, nu? :) Tocmai s-a facut un an de zile de când țara poartă această generică titulatură dată de Ministerul Turismului românesc. Și noi chiar o luăm de bună. Mai rău de străini. Dar asta e o cu totul altă treabă.

Una peste alta, poate vă intrebați cu ce ocazie prin București ? Ei bine, cu ocazia participării la Festivalul Național al Organizațiilor Neguvernamentale din România - mai pe scurt: OngFest - . Am luat parte la această acțiune ca voluntar in cadrul Asociației Renașterea Botoșani
. In centrul orașului, timp de trei zile consecutive s-au adunat organizații din toate colțurile țării , expunându-și profilul si activitațile pe care le întreprind în cadrul asociației din care fac parte.A fost o experiență bine-venită și nu numai. Un prilej de a cunoaște lume nouă, de a mă desprinde de viața de provincie , de a vizita un oraș in care n-am mai fost de ceva vreme și in care probabil urmează să mă mut, dacă reușesc să intru la facultatea la care mi-am propus.

Până una - alta, vă las cu câteva poze realizate in timpul festivalului și in zona Unirii din București. Promit c-o sa revin cu articole mai ample despre periplul unui tânăr din provincie in viața din capitală - in special pentru cei interesați - .

Rămâneți curioși & Enjoy !


lj








Palatul Parlamentului


Metroul Unirii





Parcul Carol - Festivalul Luminilor




Niciun comentariu: