sâmbătă, 1 ianuarie 2011

4 Ani de Morandi Music Forum - luăm Trenul de la Miezul Nopţii ! "Midnight Train"



Morandi Music Forum- forumul oficial al trupei Morandi
tocmai a implinit 4 ani de existenta !


O data cu lansarea noului single Midnight Train , ma declar extrem de multumita si in acelasi timp mandra ca am ajuns sa implinim 4 ani mari si plini de forum Morandi  !  E o senzatie pe care veteranii acestui mic spatiu virtual o stiu sigur. Sunt veterani pe care nu intamplator ii denumesc asa si persoane cu care am legat prietenii adevarate in timp.


Noul single Morandi - "Midnight Train" :

 (clip realizat de Alexandra Gavrila aka. Alexandra Hotbeijo :)
cu dedicatie pentru toti forumistii Morandi Music Forum si membrii formatiei)

Cu perioade extrem de active si cu unele pauze mai mult sau mai putin lungi, noi am continuat. Cu membri care au venit si au plecat de-alungul timpului, noi, cei ramasi, am continuat.
Cu noile retele de socializare Facebook si Twitter, care fara doar si poate au inlocuit cu succes formula traditionala de forum, Morandi Music Forum am rezistat din 2007 pana in 2011 si probabil ca inca vom mai rezista ceva de acum incolo. 



      Desi avem mai putine postari ca in perioada de glorie de acum doi-trei ani in urma (si nu ne e teama sa recunoastem) si cu toate ca ne aflam intr-un numar mult mai mic de membri activi (si asta o admitem fara niciun fel de jena sau constrangere), mandria ca timp de 4 ani de zile am facut fata cu brio si am fost unul dintre cele mai bune fan forumuri oficiale de muzica din Romania, e mai presus de toti si de toate. Mai presus de rautatile gratuite ale unora, mai presus de asa-zisa "dragoste a formatiei" afisata de chiar de fatada de altii.  Mai presus si de febra de care era cuprinsa uneori cate o pustoaica euforica, ce posta constant la topicul vreunui membru preferat al trupei, mai presus de orice altceva... Pentru ca nu-i asa, fiecare padure isi are uscaciunile ei.
      Cu totii stim ca ceea ce e cu adevarat bun atrage dupa sine si lucruri mai putin ortodoxe.

      Revenind insa...

Morandi Show

     Faptul ca am lasat ceva in urma, ca ceea ce este aici, in momentul de fata, si tin sa subliniez ! TOT ce am construit pana acum si se poate vedea este rezultatul muncii si devotamentului unor oameni care si-au respectat trupa favorita si au sustinut-o neconditionat, la orice ora din zi si din noapte  :-)
      Pentru ca da, fie ora doua-n ceas tarziu, fie opt dimineata, fie orele douasprezece ale pranzului, noi chiar ne aflam pe forum. Si discutam, faceam schimb de poze, impartaseam pareri, ne contraziceam sau ne aprobam, jucam jocuri de socializare la rubrica Off Topic ( remember, guys?:-P - "Oracol", "Ghiceste personajul " ) . Am fost prieteni, am organizat concursuri pentru voi, cei din fata calculatorului, i-am invitat pe membrii trupei sa posteze alaturi de noi, pe forum si i-am schimbat de fiecare data hainele de sarbatoare, ca sa tinem mereu pasul si sa va atragem necontenit.





       V-am pus la zi cu noutatile. Stim ca pana si presa a fost cu ochii pe noi, dovada a faptului ca munca noastra nu era in zadar. Am facut totul DE placere, DIN placere si CU placere.

     
 





Forumul oficial al trupei Morandi a reusit sa adune fani de prin toate colturile tarii. A atras atentia si celor din strainatate in momentul in care trupa s-a lansat in afara. Cum au inceput sa ne invadeze fanii din Europa, ne-am gandit ca trebuie sa existe o solutie pentru ei ca sa ne poata intelege si sa ii putem tine la curent cu ce se intampla in trupa. Asa ne-a venit ideea sa impartim in forumul in doua sectiuni:  limba romana si limba engleza

      N-am sa uit nici acum, si pe aceasta cale, daca o sa-si vada numele aici, o salut si ii urez numai de bine, o doamna din Japonia care se prezenta in felul urmator in topicul "cartea de vizita" pentru straini :


"1.Name: Shiroyagi (means white goat)
2.Age: 39 (1968.March) hahaha... as same as your mom?"
Tortul lui Andrei (Randi) 
din partea Morandi Music Forum
 de ziua numelui






















































Cu ceva simt al umorului, ne mai scria ca a platit pentru o luna ca sa prinda ProTv international. Si eu am intrebat-o in felul urmator:

 "Alexandra HotBeijo a scris:
Wow,very kind of you! And you did this only for MoRandi? "

ea mi-a raspuns astfel :

"To be honest, it wasn't only for them.

Atmosfera Morandi la concertele din afara tarii
      As you know, in 2005, Japan was so excited by one of Romanian dance hits songs- Dragostea Din Tei. I listened to it again and again, then I came to be interested in Romanian music scene.
     I searched the way to listen to various Romanian dance tunes. Watching Romanian web tv, listening to Romanian web radio, youtube, ten28, CD.ro, bra bra bra... :-D
     While I was walking around such web sites I finally met 'Love me' by chance. Since then, my PC has been working almost for MoRandi and Dan Balan (now Crazy loop? lol).
     
     They are special for me cuz they made me a Romanian dance music freak :-) "

      Ei bine, asta a fost inca un imbold de a continua ceea ce incepusem. Era un sentiment extraordinar sa stim ca la sute de mii de kilometri departare, tocmai din partea 'ailalta de glob, cineva, cu mentalitati si cu o cultura total diferite de ale noastre   se interesa in mod real de trupa.
      Mai tarziu, ni s-au alaturat Bulgaria, Letonia, Polonia, Ucraina, Olanda, Grecia, Rusia, oameni intrati din peste 15 tari de pe batranul continent. Pana cand s-au adunat comunitati virtuale in fiecare tara si acum avem zeci de site-uri Morandi construite de fanii din Europa. Frumos, nu?


      In prag de 4 ani de forum Morandi, in prag de nou an si cu aceasta ocazie a lansarii celei mai noi piese semnata de Morandi "Midnight Train", echipa Morandi Music Forum ureaza trainicie trupei noastre dragi si va dorim sa spargeti topurile, nebunilor ! 

 

     Si le multumim tuturor celor care ne-au fost alaturi pe parcursul drumului nostru virtual ! Paul (qpaul) , Ana (ana), Adina (PinK), Andreea (andreea_andreea), Ariana (AriaNna), Bea (Bea_MoRanDi), Bianca (moranditza_yo_byby), Deea (coolgirl_deea), Delia (delia_morandi), Denisa (denisa_mrd), Luana (Luana), Iulia, (July), Vlad (eu_vlad) sunt doar cativa dintre oamenii care au tinut fruntea postarilor si care merita fara doar si poate rangul de membri seniori .

Morandi on Live Performance

     Multumim pentru interesul vostru si multumim trupei ca exista ! Fara ei n-am  fi tras acum aceasta linie si n-ar mai fi iesit socotelile asa frumoase  :-) .

Sa fiti iubiti !

6 comentarii:

PinK spunea...

Felicitari Alexandra pentru articol si La Multi, Muuuulti Ani atat forumului, cat mai ales trupei!!

Vlad spunea...

bine Alexaaa!!!!!!!! LA MULTI ANI si forumului si voua!

delia spunea...

Alexa ai uitat sa spui ca datorita celor de la Morandi ne-am facut si fff multi prieteni..de-aici le-au venit si sloganul Morandi- connecting people;))
Nici nu stiu cum a trecut timpul..si chiar mi-e dor de forum, pacat ca noi ne-am schimbat, timpurile s-au schimbat si nu cred ca va mai fi ca inainte, dar we had a good time at least:D
La muuuulti aaaaani!:*

ana. spunea...

A fost extrem de frumos, atât cât a fost. Cu bune, cu rele, ne bucurăm că a fost și că prin intermediul forumului am reușit să ne cunoaștem.
La mulți ani MMF!:D Și la anul propun să facem un party!:)

Felicitări pentru articol.

Bea spunea...

Imi place propunerea Anei ;;) Ma bucur ca v-am cunoscut pe toti si mi-ati devenit prieteni >:D<

Bianca spunea...

Sunt tare fericita ca datorita ...trupei mele preferate...care mi-a incalzit sufletul cu o muzica minunata,am intalnit si oameni extraordinari..oameni care mi-au fost alaturi,oameni cu care am legat si leg o prietenie frumoasa si sincera!
Sunt tare fericita ca crestem mari si frumosi impreuna!La multi multi ani!!!!!Chiar daca nu mai avem acelasi timp pt postari si pt lucrurile care le faceam mai des candva..nimic nu o sa ne schimbe amintirile si tot ce inca mai purtam in noi.