vineri, 10 decembrie 2010

Sărbătorile... vin cu muzică la pachet




Și pentru că am neglijat destul blogul ăsta in ultima perioadă ( nu pentru că m-aș fi plictisit prea tare ), pentru că vin sărbătorile și drept vă mărturisesc că le aștept intr-un alt mod decât se intâmpla să le aștept in ceilalți ani, asta datorită faptului că n-am mai dat pe acasă de aproape două luni și mi-e tare dor de toți cei dragi, pentru că mi-am redecorat pagina personală și pentru că văd că imi cresc zilnic numărul de vizitatori ( lucru neașteptat și imbucurător, de altfel   << p.s. VĂ MULȚUMESC !!! >>  ) și pentru că trebuie să termin o dată cârnațul ăsta de frază pe care l-am inceput de câteva rânduri incoace, mă văd plăcut indatorată să vă dedic două piese. De IARNĂ, in mod evident.


Că tot e sezonul pieselor de Crăciun, am ales o melodie dragă tare, pe care cred că am s-o fredonez pe autocar, in drum spre casă. De fapt, nu cred. Așa am să și fac.


Chris Rea - Driving Home for Christmas



Iar cea de-a doua dedicație este un colind românesc, cântat de o formație de peste Prut și lansat acum 4 ani in urmă, de Crăciun.

Mai exact, cântecul "Creștini, Crăciunul a sosit" al trupei Millenium din Chișinău, era difuzat la posturile tv de specialitate și la radio, in țară, cam prin 2006.  Să-l reascultăm zic, nu? Merge pe timp de impodobit bradul in familie și la conceperea fursecurilor și cozonacilor in Ajun de Crăciun.


Audiție plăcută și o iarnă cât mai albă și frumoasă 
să aveți alături de persoanele dragi !


Millenium - Creștini, Crăciunul a sosit

Niciun comentariu: