luni, 9 august 2010

All those Summer Memories ( Set Poze 2007 )





Răsfoind virtual albumele foto din anii trecuți, am dat peste pozele de la mare... "Am dat" - voit. Pentru că exact la ele intenționam să mă opresc.
Mă aflu in starea aceea , in care iți dorești să fii in locurile in care ai mai fost o dată, care ți-au rămas dragi din anumite motive și pentru care ai da orice să le vizitezi din nou.

Pentru iubitorii vacanțelor de vară , pentru cei ce adoră valurile mării și n-au apucat să se arunce in ele anul acesta , dar și pentru cei care au ajuns la mare și tot nu s-au săturat :) , pentru voi toți cei care-mi citiți blogul, haideți să ne uităm impreună peste niște poze. Vi le fac cadou.


P.S. O piesă de fundal nu strică niciodată. Deși mi-a fost foarte greu să aleg , până la urmă m-am oprit la superba "Lambada" - personal, consider că melodia asta dă tonul verii , fară doar și poate - one of my favourites- .


Asculta mai multe audio Muzica
  Și dacă se termină, ori ii dați replay, ori incercați cu "Summer Jam" de la Underdog Project .


Asculta mai multe audio Muzica
Sau "Epilog.".. Vama Veche...





Asculta mai multe audio Muzica





























4 comentarii:

Seelview spunea...

Nu pui si niste poze cu piele marca Alexa ?

Alexa ChillOut spunea...

Auzi mah la el :)))
Prin 2007, mai subțirel cu poze din astea.

Bogdan Epureanu spunea...

Chiar... care iti place mai mult - Costinestiul sau Mamaia?

Alexa ChillOut spunea...

Mamaia imi place pentru relaxare și pentru că, aparent e mai curată ca alte stațiuni.

Dar pentru cei dornici și avizi de distracție, le recomand clar Costinestiul. Pentru viața de noapte, pentru forfota și nebunia din mijlocul amiezii,când toți iți caută o terasă să iși ia prânzul, pentru mirosul acela de hamsii amestecat cu shaworma și gogoșele infuriate de pe faleză, pentru vânzătorii de porumb fiert cu texte inovatoare gen "Arde tare, frige tare, porumbelul de la mare! Ia cu sare să trăieşti, porumb fiert de la Piteşti!".
Și nu in ultimul rând pentru atmosfera și suflul tineresc de la malul mării , a ceea ce se cheamă stațiunea Tineretului, adică stațiunea distracției și a celor mai multe nopți albe.